Aby strona internetowa była widoczna w sieci, powinna wyświetlać się wysoko w wynikach wyszukiwania pod odpowiednimi zapytaniami użytkowników. Pomaga w tym SEO, czyli optymalizacja witryn internetowych pod kątem wyszukiwarek. W tym artykule przedstawimy, co to jest SEO oraz SEO on-site, a także czym różnią się one od pustych obietnic pozycjonowania w abonamencie.
więcejZarówno pozycjonowanie poprzez optymalizację strony w kodzie źródłowym, jak i kampania w Google AdWords, mają za zadanie zwiększyć ruch na naszej stronie, a ostatecznie doprowadzić użytkownika do dokonania zakupu lub wykonania innej pożądanej akcji, czyli konwersji.
więcejSEO on-site ma kluczowe znaczenie. Działania techniczne wpływają przede wszystkim na prędkość ładowania strony oraz ułatwiają przeszukiwanie jej przez roboty wyszukiwarek.
więcejObejmuje zarówno aktywności związane z SEO (pozycjonowaniem), jak i PPC (linkami sponsorowanymi = pay per click [zapłać za kliknięcie]), może w jego ramach dochodzić także do pojedynczych działań, takich jak jednorazowa optymalizacja stron www
więcejKwestia SEO (pozycjonowania) to niezwykle istotny temat, szczególnie popularny dziś, gdy coraz więcej biznesów przenosi się do świata online. Czym jest, czy jest niezbędne oraz jak ma się do niego dobrze przygotowana strona internetowa?
więcejUsługa umożliwiająca obsługę zapytań wychodzących z urządzeń użytkowników, dzięki czemu osoby zainteresowane mogą niezależnie od pory dnia wyświetlić interesujące je witryny.
więcejKażde przedsiębiorstwo, bez względu na to, czy sprzedaje przedmioty przez internet, czy nie, powinno mieć własną domenę, ściśle powiązaną z działalnością firmy.
więcejStrona internetowa to zbiór wzajemnie połączonych i udostępnionych w sieci materiałów, które korzystają z jednej domeny. W skład takiej witryny mogą wchodzić różne rodzaje treści, między innymi dokumenty tekstowe, obrazy oraz linki.
więcej